Sommar och sol

Livet som tvåbarnsmamma går i ett. Tid, vad är det? Något som swishar förbi.

Det rullar på ganska bra ändå. Minsta får ersättning eftersom jag ju inte får amma. Har funkat bra sen dag ett, inte ont i magen eller något sånt. 

Äldsta har börjat undra lite över mina tabletter som jag tar till middagen. Verkar ändå acceptera att det är mina mediciner och jag tar dem för att inte bli sjuk. Lite som att pappa tar vitaminer på morgonen och att Mini får d-droppar. Vill liksom inte smussla men vill samtidigt inte att hon ska oroa sig. Svår balansgång. Hade ju kunnat vänta med att ta dem men finns en liten risk att magen inte fixar det på tom mage. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0