Extra läkarbesök

Det blev ett extra läkarbesök idag. I normala fall går jag två gånger om året och tar prover samt träffar läkare.
Men då de vill att jag byter ut en av mina mediciner så blev det ett extra besök idag. 
 
Anledningen till att de vill att jag byter är för att det är mindre biverkningar med den här medicinen som jag ska få, om man ser på det på lång sikt. Den jag har nu är bra och jag märker inget av den men den nya är bättre. 
Den är bra också om jag blir gravid igen för den är helt okej. Det är mina mediciner nu med men tidigare var de inte godkända även om de hade sett att det fungerade bra.
 
Men jag ska äta upp de tabletter jag har nu. Känns onödigt att slänga så dyra mediciner om det inte är akut. Medicinerna är gratis för mig, men de betalas genom skatten och jag gillar inte att slösa pengar, för i slutändan kommer de från oss alla. Så om några veckor byter jag. Får hoppas att det ågr smidigt men det ska det göra. Jag fick göra ett prov för ett tag sen där de kunde se om jag var en bra kandidat för medicinen, vilket de flesta är. Jag är inte så kunnig inom området men de kunde se på generna om det fanns en större risk att uppleva biverkningar om man hade/inte hade den genen/typen. Häftigt i vilket fall!
 
 

Kommentarer
Postat av: victor

hej Hur mycket vet du om hiv hoax?

Svar: Hej! Ganska mycket då jag levt med det i nio år. Har vetat om det i ca 7 år. Är det något särskilt du undrar?
hivbloggen.blogg.se

2014-04-09 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0