First of all

Oj, vad jag blev positivt överraskad av att se statistiken. Jag lär vara en av de sämsta på att uppdatera men ändå är det flera som går in här varje dag. 
 
Livet har kommit emellan bloggen. Att sova lite för lite under lång tid har tagit ut sin rätt. Sen vill jag helst inte se en dator på kvällarna, det gör jag hela dagen på jobbet. Och blogga från telefonen eller surfplattan känns inte bra heller, då det inte är lika lätt att hålla kvar anonymiteten (på datorn använder jag inkognito-läge, sen hur mycket det hjälper vet jag inte).
 
Ska svara på en lång kommentar alldeles strax så idag blir det två hela inlägg. Jag vet, plötsligt händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0