Snart jul

Ja, snart är det jul. Jag vet att det inte ens är i mitten av november men med tanke på hur ofta jag (inte) uppdaterar så lär det ju nästan vara jul nästa gång.
 
Imorgon är det fars dag och min sambo ska få frukost på sängen och en present från vår dotter. Eller ja, jag var ju och fixade den. Ska se om hon är sugen på att göra en teckning imorgon bitti. I så fall får han en sån också.
 
Livet rullar på rätt bra nu faktiskt. Fast tiden går för fort, alldeles för fort. Men det om något är väl ett bevis på att vi har roligt? 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!

Jag heter Angelica Karlsson och är reporter på Aftonbladet. Jag jobbar just nu med en reportageserie om HIV och skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Hör av dig om du vill! (Har angett mejladress i E-postfönstret)

Angelica

2013-11-13 @ 22:41:01
Postat av: M

Jag kan inte fatta själv att jag läst igenom nästan hela din blogg, ibland skummat, men oftast läst noga, i flera timmar nu. Helt otroligt bra blogg. Och viktig för människor som inte vet mycket om HIV. Du är stark och jag önskar dig och din familj allt det bästa! Kram

2013-11-28 @ 01:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0