Törs man hoppas på vår nu?

Solen skiner, det är inte direkt kallt ute. Gick utan både mössa och vantar på promenaden idag. Hoppas, hoppas!
 
Lillfisen kan gå ute numera. Men hon föredrar helt klart att knuffa vagnen före sig. Kan inte förstå att hon funnits hos oss i över ett år nu. Helt galet är det. 
 
Söker fortfarande jobb men det rör på sig. 
 
Fan! Än en gång suger det att vara anonym. Vill ju berätta allt vi hittar på och skriva mer detaljerat men det går inte. Jag vill hålla på min anonymitet ett tag till, ett bra tag till. I helgen funderade jag till och med på att lägga ner bloggen helt då jag aldrig skriver. Det är liksom sist på min prioriteringslista. Och hur kul är det som läsare? Ingen ny information bidrar jag med heller. Det jag vet finns redan här i princip. 
 
Less. Ordet som beskriver mig bäst just nu. På fler än ett sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0