Våren är äntligen här!

Allting känns så mycket bättre när solen kikar fram. Ja, förutom att man inser att fönstrena behöver tvättas...
Livet rullar på som vanligt så det finns inte så mycket intressant att säga.

Eller jo, lite kanske jag har på lager. Det är nämligen så att en i en mammagrupp som jag är med i började läsa min blogg för flera år sedan i samband med ett skolarbete. Hon lyckades lägga ihop ett och ett och frågade mig för ett litet tag sen om jag skrev en anonym blogg. Jag sa att det gjorde jag. Tack och lov är hon en bra person för att få reda på det här. Är ju alltid lite känsligt, i alla fall för mig. Men nu fick jag ytterligare en gång bevisat för mig att jag inte behöver vara så orolig alltid. Att de flesta kan hantera det. 

Så om du läser nu så ska du veta att jag är glad för att du berättade och för att du beter dig som innan mot mig. Det gör väldigt mycket för mig :) Tack C! :)

Kommentarer
Postat av: C

Härligt att du känner så! Kram

2013-05-20 @ 19:16:55
Postat av: Hanna

Hej jag googlade på hiv blogg och då hittade jag din blogg blev väldigt fäst vid den har läst den i två dagar ja tycker du är så jävla stark herregud. Man glömmer bort hur andra har det ibland man gnäller över saker som egentligen inte betyder något. Blir så nyfiken kan inte sluta läsa. Och grattis till Lilla tjejen de förtjänar du.

Jag har läst din blogg från 2009 till 2013 undrar om du har skrivit ut hur det var när du fick ditt besked mer om hur det kändes hur allt gick till osv skulle gärna vilja läsa om det om du har skrivit om de någonstans kan du isåfall länka till inlägget det är så jobbigt att bländra igenom så många inlägg Många kramar från Norrland Skellefteå !

Svar: Hej! Skriver ett nytt inlägg så håll utkik (världens segaste på att svara men bättre sent än aldrig, right?)
hivbloggen.blogg.se

2013-05-20 @ 23:02:26
Postat av: Jennfer

Du är otroligt stark!

2013-06-23 @ 20:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0