Är det vår på väg?

På promenaden idag la jag märke till att det var sopat på vissa ställen. Så skönt att slippa halka omkring på gruset! Hoppas bara att de får bort allt snart även om jag hörde att det visst skulle dröja lite i år. Bara de är säkra på att det inte kommer någon mer snö så är det ju bara att köra på. Invigde min vårjacka för säsongen. Hade svettats som bara den i vinterjacka. Jag är inte ens sån där som strosar omkring med vagnen utan för det mesta är det lite tempo. då får man träning på köpet - grymt bra :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag tycker du är helt fantastisk och modig.

2013-04-09 @ 12:30:03
Postat av: Anonym

Hej! Behöver man va rädd för sjukdomen? Jag ska testa mig snart då det finns risk att jag är smittad. Förändras ens liv mycket?
/tjej 26 år

2013-04-12 @ 11:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0