Stulet från Spiderchick

Lite om vår skatt



Namn: Många, bland annat älskling och hjärtat. De andra får förbli hemliga

Ålder: Ja, ni vet ju ungefär. Vår skatt är cirka 6 månader

Älskar: Kattens svans (katten gillar inte att hjärtat älskar att dra i den)

Sak jag tycker är fett överskattat: Gnälla när man inte är hungrig eller trött. Vad är grejen?

Samlar på: Dregel på kläderna

Talang: Att le, åt allt och alla!

Okänd förmåga: Jag är riktigt bra på att tugga på fingrar

Då mår jag extra gött: När jag får bada...Så skönt!

Får inte: Dra i mammas och pappas hår. Dra i kattens svans. Men det struntar jag i, hihi!

Fast för det mesta: Är jag glad och gosig

Då ler jag stort: När mamma och pappa gör pruttljud åt mig eller kittlar mig

I övrigt: Är jag en tuff liten tjej! Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0