Snart i en radio (på nätet) nära dig(?)

Kanske blir en intervju med mig snart. Får se. Är lite som ska ordnas och jag kommer få mer information imorgon.
Får kanske sällskap av en annan HIV+ ung dam. Är Sanna Bråding som ska intervjua i alla fall.
 
Jag har lite krav när jag gör sånt här. Vill höra intervjun innan den sänds (alt. läsa den om den ska tryckas), inte använda mitt rikiga namn. Förställt rösten har jag inte gjort än men funderar på det. Samtidigt känns det så fejk på något vis.
 
Sen fick jag springa och köpa ett nytt kontantkort då mitt gamla blivit inaktivt. För mitt vanliga nummer står ju på mig, bara att söka så får man fram adress och efternamn. Och det vill jag inte. Hur proffsiga de än är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0