Hjärtat i halsgropen

Jag är ganska duktig på att klanta mig och fick därför lite smått panik när jag såg att jag fått svar på en kommentar jag gett i en blogg. Men jag hade skrivit under med min andra, vanliga blogg. Men jag såg den när jag var inne på denna.

Blogg.se skrämde mig som fan med sin nya vy.
Men nu kan jag i alla fall svara på kommentarer direkt under dem, tjoho!

Jag har inte sagt det förut tror jag, men i höst ska jag prata inför ett gäng unga HIV+, om barn, och lite om förhållanden gissar jag att det blir med. Vet inte vad hon som arrangerar konferensen vill att jag ska ta upp. Men prata ska jag. Känns lite märkligt ändå, eftersom jag själv var en deltagare förra året.

Just det. Ikväll är jag gräsänka och gick till ett ställe som hyr ut filmer för att försöka hitta några filmer som sambon inte är så intresserad av att se. Lyckades sådär. Nåja, blev tre filmer som jag får hyra i en vecka, så då hinner han också se om han vill.

Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0