Fina människor

Har precis kollat ikapp på Efter Tio på tv4play. De har hela veckan pratat HIV/AIDS då och nu. Och jag är så imponerad av Toni! Jag vill också kunna vara som hon, prata i tv med bild, göra intervjuer i tidningar, you name it. Men som hon sa i Efter Tio, då outar jag min familj. Nu är det "bara" jag som har HIV men med tanke på den okunskap som finns så vet jag att det kommer vara svårt för vissa familjemedlemmar/släkt att hantera. Och kanske vänner också. Och om jag ska söka jobb så kanske rekryteraren sållar bort mig på grund av min diagnos. Det är inte värt den risken, inte för mig.
Inte nu.

Stort tack till dig Toni för att du kan, vill och vågar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan,

jag skrev ett mail till din blogg-mail. Jag tänkte om du inte kollar den så ofta eller så, så har jag i alla fall skickat ett!

Vänliga hälsningar,
Vanessa

2012-10-16 @ 16:32:38
Postat av: norrbottning

Tack för att du berättar......

2012-10-17 @ 12:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0