Tillbaka på min normalvikt!

Inte ens fem veckor tog det. Och inte har jag ansträngt mig heller. Lite barnvagnspromenader bara.
Men jag får på mig mer och mer kläder som jag hade innan gravidmagen satte stopp för det. Är nästan som att man har en helt ny garderob eftersom jag inte kunde använda kläderna på ganska länge.

Nu ska bara magmusklerna få tränas så det inte blir lika jobbigt att resa sig upp. Ryggen ska tränas med, så jag inte får ont av att bära lilltjejen.

Ska försöka slänga in lite bilder framöver, men det är inte helt lätt då telefonen inte alltid vill samarbeta med mig.

Kommentarer
Postat av: Viola

Grattis ;)



Nu får du göra plankan-övningen så att magmusklerna går ihop igen :)

2012-04-01 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0