Idag har jag NÄSTAN sett kändisar, eller ja, kungligheter faktiskt

Idag när jag och lilltjejen var på promenad så såg jag världens kortege med bilar. Det var polisbilar, civilbilar, bussar och en helikopter till och med.
Jag funderade på vad det kunde röra sig om. Var bara en bil som inte hade blåljus. Sen kikade jag in på Aftonbladet och jo, då är det så att Prins Charles och hans Camilla är på besök, och de skulle till Fryshuset. Jag måste helt enkelt ha promenerat längs med deras färdväg en bit.
Coolt va?
Helt ärligt så var jag mest nyfiken över vad det rörde sig om. SÅ mycket bryr jag mig inte om det engelska kungahuset (eller det svenska för den delen, även om lilla prinsessan Estelle har likadan barnvagn som vi).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0