En liten familj

I tisdags kom hon, vår lilla dotter.
Ja, det blev en liten tjej. Eller en ganska stor tjej, över medel gällande vikten, men något kortare än medel gällande längden.
Allt har gått bra, jag har inte så ont, men tar smärtstillande i förebyggande syfte.
Lillan äter och mår bra. Pappa är väldigt stolt och glad över sin dotter.

Har hunnit inviga barnvagnen med. Går ganska långsamt, men inte värre än när jag hade foglossning :)

Imorgon ska BVC komma på hembesök, ska bli spännande att se vad skruttan väger.

Just det, vi var kvar på BB i två dygn, sen ville vi hem. De var aningen tveksamma först då mitt järnvärde var riktigt lågt. Men då jag inte var påverkad av det så tyckte de att vi kunde åka hem i alla fall. Och det var en stolt mormor och bonusmorfar som hämtade oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0