Ett år sedan

Ett år sedan var det sen jag fick veta att jag var gravid. Skulle lämna prover och bad dem kolla om jag var gravid med då mensen då var 5 dagar sen.

Och gravid var jag ju. Och resultatet är över fyra månader gammal, snart fem. Det går så fort! Hon sitter med stöd, ett par sekunder utan stöd. Hon har fått börja smaka gröt och puréer även om hon tycker att konsistensen är lite märklig.

'Pratar' gör hon också, allra helst på morgonen och på kvällen. Busunge!

Hoppas ni haft en lite soligare sommar än så länge än vad vi har...regn, regn, regn.


Kommentarer
Postat av: Mamman till L & L

Bara regn här också. Tur att din lila i all fall kan roa sig med att sitta still ;)

2012-07-19 @ 12:49:02
URL: http://vimorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0