Vänta, vänta och vänta

Vad och lämnade prov för odling idag, och jag borde ha fått svar på torsdag.
Då får vi se vad de var för bakterie de hade hittat, och vad det blir för behandling för mig.
Ännu fler tabletter att ta. Men vad gör 1-2 tabletter för skillnad? Vill ju inte att förlossningen ska dra igång i förtid. Även om h*n givetvis får komma liiiite tidigare, men inte redan nu. Så bråttom har jag inte.

Vår vagn som vi har beställd har kommit också. Så nu ska vi bara betala resten (har betalat handpenningen) och hämta den. Jag längtar!

Vaggan står på plats i sovrummet och knaskatten har lyckats hoppa i den ett par gånger. Dock gillade hon inte när man började gunga den. Nu saknas bara lakan, örngott och en kudde så är vi redo i sovrummet med. Skötbord är fixat med, ett sånt där man ställer på badkaret. Hittade ett begagnat på Blocket. Helt vansinnigt att betala över 1000 kr för ett nytt. Nu blev det 250 för detta. Och man sätter ju i en ny skötbädd bara, så känns det fräscht också. Så snart blir det nog ett IKEA-besök, för att köpa lite småsaker och lämna tillbaka lite andra saker som vi inte hade någon användning för (passade inte).

Kommentarer
Postat av: Emelie - Högst upp i Sverige

Foliepapper är ett bra sätt att hålla undan katten från vagn/säng, bara lägga i ett ark och katten lär sig fort att där kommer det läskiga ljud och känns konstigt under tassarna! :)

2012-01-17 @ 20:34:22
URL: http://danem.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0