Söta sjuksköterskor och läkare

De är så söta på mottagningen där jag går. Igår ringde en av sjuksköterskorna för att kolla så de inte hade råkat säga fel datum.

Sen idag var det prover och även EKG. Dock var resultatet från det inte helt bra, så jag fick vänta på att de skulle jämföra med det EKG jag gjort förut. Och till slut så var fe nöjda ändå. Men jag har aldrig varit så länge på sjukhuset bara för prover. Men så är det ibland. Jag hade ingen tid att passa så det var lugnt.
Mitt under EKG:t började den lill* i magen leva rövare, såg lite roligt ut.

Min läkare såg jag lite snabbt på väg till EKG:t, och hon sken upp när hon såg min mage. Fick en lite längre pratstund med henne efter EKG:t, vilket var väldigt roligt. Nästa gång jag träffar henne kommer den lill* ha kommit ut. Spännande!
Även denna gång blev hon rörd av mig och mina tankar och så. Det är inte första gången, men lite speciellt är det ändå att hon blir så glad för min skull att hon blir rörd och lite tårögd.

De är så underbara på mottagningen, och jag som funderade ett kort tag på att byta mottagning pga restiden. Not gonna happen :)


Kommentarer
Postat av: Viola 22årig tvåbarnsmamma

svar: Ja absolut! Även om bröstmjölk kanske är lite bättre rent sammansättsmässigt (nåt med naturliga fettsyror eller jag är inte helt säker)så är det ju så många andra aspekter som vägs in så att situationen inte blir som man tänkt sig. Men du har ju en annan situation som påverkar från början så klart :)

2012-01-10 @ 21:08:11
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0