Inte ens en månad kvar...

Tiden går fort. Om mindre än en månad är h*n här.
De absolut flesta säger att det kommer bli en pojke. Men jag och J tror ändå att det blir en tjej.
Men vi får se. Så länge h*n mår bra så är vi nöjda.
Jag är så otroligt nyfiken på att träffa den lille krabaten som har levt rövare inne i magen så länge nu.

H*n verkar fortfarande ligga på tvären då kan känner mycket aktivitet på min högra sidan, på mitten av magen typ. H*n låg på tvären när vi var hos barnmorskan sist med. Så vem vet, det hade kanske blivit ett snitt i alla fall, om nu h*n inte skulle vända sig.

I helgen ska vi hämta vagnen. Och sen blir det en sväng till IKEA. Och idag ska vi storhandla då vi får låna bil. Gäller ju att passa på :) Jag är inte sådär jätteglad över att handla några större mängder mat, jag kan sköta kompletteringshandlingen. Men om J skulle handla efter jobbet så skulle vi inte få mat förrän 20-21 och det är lite sent för mig, särskilt nu när mitt näringsbehov är något förhöjt :)

Kan ni gissa vad det blir för middag för mig idag? Ett tips: Det är mycket järn i det. Och jag äter det när jag och J inte äter middag tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej :)

Har läst igenom lite av dina inlägg. Du verkar vara en riktigt stark person!! Och Grattis till att bebis kommer snart.



Tycker att folk är lite för nyfikna av sig och vill avslöja din identitet, undrar varför? Kan du inte bara få vara anonym om du vill.. .

2012-01-31 @ 11:21:31
URL: http://spiritseal.blogg.se/
Postat av: Viola 22årig tvåbarnsmamma

Jag gissar på blodpudding ;) ?

2012-01-31 @ 21:48:41
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Vicky

Blodpudding!! Eller Blodbröd o fläsk?

2012-01-31 @ 23:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0