Hard work, work!

Energinivån är låg, men den var ännu lägre nyss. Fick bli en liten sockerkick, annars vet jag inte hur jag skulle orka hålla mig uppe och vaken.
Gick upp tidigt och åkte och jobbade på ett av mina jobb. Jag är populär nu, båda ställena behöver min hjälp. Funderar på om jag ska jobba lite hemifrån också. Får se vad jag orkar med.

Fick en trevlig överraskning idag i brevlådan. Jag skickade in en kupong om prenumeration av tidningen Föräldrar & Barn, 3 nummer och bärsjal för 148 kr. Inte helt dumt. En sjal kostar en hel del annars. Om vårt busfrö gillar att vara i sjal så kan jag tänka mig att köpa en, men att lägga ner mycket pengar på något som kanske sen inte används...det verkar bara onödigt.

Ska se till att betala in det bara, så borde jag hinna få sjalen tills h*n kommer. Det är inte så långt kvar nu. Lite mer än en månad. Oj oj oj...Jag känner mig redo men ändå inte. Men jag ser fram emot att se den lilla krabaten som har levt rövare där inne så länge nu.

Kommentarer
Postat av: Viola 22årig tvåbarnsmamma

svar: vad tråkigt att det är så:( Alla de där reglerna på försäkringskassan är jätte krångliga tycker jag :/ Men det finns ju inte mycket att göra kanske. Eventuellt kan du ju leta timjobb när barnet blivit lite större och jobba kväll/helg?

2012-01-19 @ 23:17:50
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0