Gräsänka

J är ute ikväll och jag har lägenheten för mig själv. Ja, lilla fröken Katt är här med som sällskap. Och helt ensam är jag ju aldrig numera, då jag har ett litet busfrö som jag bär med mig dygnet runt.

Ikväll blir det ingen lyxig lördagsmiddag. Nej, jag satsar på att hålla mitt järnvärde i schack, så det blir blodpudding. Usch säger nog en del av er. Men det funkar, det är rätt gott tycker jag. Och så länge jag kan hålla järnvärdet i schack med hjälp av lite blodpudding så är jag nöjd.

Sen tänkte jag börja städa undan julen. Vi har inte gjort det ännu. Och nästa helg är vi upptagna med annat så då kommer vi inte göra det. Stackars J, han älskar julen. Men det skulle ju inte vara lika speciellt om man hade det juligt hela tiden. Sen har vi en del andra fina saker som är bortplockade nu, som får komma fram igen.

Hittade UL-bilderna idag igen. Borde rama in dem eller göra något roligt med dem. Jag vet att de ska förvaras mörkt, men man vill ju se dem. Och så kan man göra som en följetong...Från mage till bebis. Och sen år efter år. Det vore inte så dumt tror jag :)

Kommentarer
Postat av: e

vi rammade in våra och satte på ett ställe med lite fönster, men har även tagit kort på dem om de skulle blekna med tiden så finns en "back up" i de korten i alla fall.

2012-01-21 @ 18:50:06
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

sv; tack så jättemycket för din fina kommentar! <3 du är stark du också!

2012-01-21 @ 19:21:26
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0