Det är tur att man ställer upp ibland

Jag var på läkarbesök i förra veckan. Var dessutom dags att lämna graviditetsprover (de håller extra koll på en när man är på tjocken) och även till den där läkemedelsstudien som jag är med i. Förutom blodprover så ingår även ett urinprov.

Fick ett samtal igår och idag ska jag dit igen så de kan göra en odling för att se vad det är för skit jag fått. Jag hade kunnat gå till en vanlig vårdcentral, men jag har inte varit på någon sådan på flera, flera år. Så jag åker hellre till sjukhuset.

När jag var hos barnmorskan såg jag något på ett prov att det verkade kunna finnas någon bakterie där, men hon tyckte det var för lite för att reagera...

Googlade vad som kan hända om man går med det här obehandlat. Och nog för att jag börjar bli less på att vara så osmidig så vill jag inte att förlossningen ska dra igång alldeles för tidigt. Så sen blir det penicillin för mig. Jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0