2011 i korthet

Januari
Skidresa

Februari
Började med mediciner

Mars
London!
Började min första praktikperiod
Sa upp mig från mitt jobb

April
Praktik

Maj
Var med på första föreläsningen, och fick även prata lite själv
Åkte till Tyskland och handlade en massa dricka inför sommarens alla event (och mycket står fortfarande orört).
4 år sedan jag fick min diagnos.

Juni
Firade en familjemedlem som fyllde jämnt.
Var till Växjö och pratade lite med de på Noaks Ark angående ett eventuellt samarbete (som det inte blev något av sen, men kul att träffa dem!).
Midsommar - blev gravid (men det visste jag inte då).
Peace & Love.

Juli
Peace & Love fortsatte.
Åkte till Finland. Drack ett glas vin som inte smakade så som det brukar.
Gjorde ett graviditetstest i samband med en vanlig provtagning, och sen fick jag beskedet att jag var gravid! Fin start på semestern.
Åkte till Kreta.

Augusti
J friade på Kreta. Jag sa ja.
Skolstart.
Inskrivning hos barnmorskan.

September
Påbörjade försäljning av lägenhet.
Var i Luleå och föreläste på Noaks Ark.

Oktober
Var på konferens för unga med HIV.
Sprang på lägenhetsvisningar.
Gjorde RUL (Rutinultraljud) och fick ställa mig upp och hoppa för vårt busfrö ville helst bara visa ryggen åt oss.

November
Ännu mer lägenhetsvisningar.
Var på en arbetsintervju, den första på väldigt länge.
Skrev kontrakt på nya lägenheten. Gamla såldes.
Packa, packa, packa.

December
Fick komma in i nya lägenheten.
Gick på Skansens julmarknad, och även i Gamla stan.
Bodde i flyttkaos (har fortfarande lite kartonger kvar).
Jul och nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0