Sista dagen. Sista helgen. Sista...

Nu har jag jobbat klart på ett litet tag. Helgen som kommer är vår sista helg innan jag och J blir föräldrar.

Nu ska jag träffa fröken L. Det var ett tag sen sist. Jag är ganska mycket tjockare nu än vad jag var sist vi sågs.

Hos barnmorskan i tisdags stannade vågen på +15 kilo. Men från den vikten hade jag gått ner 5 kg först. Jag undrar vart dessa kilon sitter. En hel del på magen. Sen lite på rumpan. Och sen har jag samlat på mig lite vätska, så det är svårt att få på mig skorna (men det går). Och min ring har jag runt halsen. Får se vad jag väger efter de har plockat ut bebisen :)

J har gjort om en gammal låt till mig. Har för mig att det är Fronda och den går 'Vem kan stoppa mig när ja bara rullar fram...' men han har gjort om den till 'Vem kan stoppa dig när du bara vaggar fram...'

Det är tur för J att jag älskar honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0