Så jävla dum i huvudet

Jag är medlem på familjeliv.se
Och nyligen bytte jag nickname så jag inte bara ville associeras med HIV-frågor utan bara vara en vanlig gravid tjej också. Men jag glömde ändra presentationstexten. Så alla som har gått in på min profil har sett texten. Smart, riktigt smart!

Det är väl inte hela världen egentligen men det är inte så jag vill att andra ska få veta min diagnos. Jag vill berätta det själv. Fan, fan, fan.
Får hoppas att tjejerna jag träffade i förra veckan är open minded och kan hantera detta. Jag hoppas det för det var riktigt trevliga tjejer och det vore synd att inte ha kontakt med dem något mer på grund av det.

Kommentarer
Postat av: Annica

Jäklar, som när man skriver sms till en person och skickar till en annan:(. Jag tror folk har lättare att hantera det än man tror. Vi har en vikarie på jobbet som jag kände att jag INTE ville berätta för då hon har extrem bacillskräck! Sen satt vi och pratade om att skaffa barn osv, och jag råkade säga att vi inte kan det på "normal väg". Har man sagt A får man säga B, tänkte att det får väl bära eller brista! Hennes reaktion blev NYFIKEN! "Berätta mer"! Så, man ska nog inte alltid tro det värsta! Om tjejerna väljer att vända dig ryggen, är det deras förlust, inte din. Kram

2012-02-07 @ 14:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0