Ordning och reda

Jag har aldrig varit en person som måste ha ordning och reda. Men nu vill jag att det ska vara rent överallt. Inga saker som ligger och skräpar, nej. Ordning och reda ska det vara.

Men det är fortfarande smått kaos efter flytten. Vi håller på och sätter upp ett system i klädkammaren men det verkar lättare sagt än gjort. Men vi har kommit en bit på vägen. Det värsta är gjort. Nu ska "bara" inredningen på plats. Ja, vi måste köpa in en del med. Har fått en del men allt verkar inte passa...Lagom segt så där.

Bara en sån sak som att bädda sängen. Det har jag alltid avskytt att göra. Fram tills för en månad sen eller så. Är jag hemma en dag så bäddar jag sängen. Det går inte annars. Är det mamma-hormonerna som gör det här? Och bara det där att dammsuga för att jag känner för det...What the...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0