No pain, no gain...?

Från igår kväll hade jag ont i svanken. Som jag kan få när jag har mensvärk annars. Sen blev magen stenhård. Kändes som en stor hård klump, och det var svårt att känna bebisen (fast h*n sparkade så jag kände ju inifrån). J masserade mig i två omgångar, först då kunde jag sova. Vi var lite oroliga att det skulle dra igång, men det lugnade sig. Sen var det lite samma imorse, men det försvann också.
Får se om det kommer tillbaka ikväll.
Men vi har lite att prata om med barnmorskan imorgon. Det är vårt sista besök innan det är dags för inskrivning och snitt. Får se hur mycket jag väger nu, har aldrig vägt så här mycket. Men det mesta kommer ju försvinna på en gång. Att amma bort resten går ju inte för min del, men då är det bra att det finns många fina promenadsträckor i området :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0