Hormonell...ja, det är väl så dags nu

Ett mindre utbrott för att vi har slut på en sak hemma - check!
Tårar i ögonen för att den saken är slut - check!
Tvivla på hur man kommer bli som förälder och börjar tro att man inte kommer klara det  - check!

Ja...helt enkelt gråta över saker man inte normalt gråter över.
Har jag sagt att jag längtar tills vår lill* är ute? Så mina hormoner kanske blir normala igen. Och jag kanske kan vända mig när jag sover utan att vakna. Foglossningen får gärna försvinna också.

Det är inte långt kvar nu. Lite drygt två veckor. Och rädslan inför snittet börjar komma så sakta. Inte för att någon "metod" för att föda är smärtfri. Men det gör det inte mindre läskigt.

Kommentarer
Postat av: Annica

Ah, det kommer att gå så bra så! Kram o lycka till

2012-02-14 @ 11:16:19
Postat av: Viola

Går inte att kommentera under några andra inlägg men GRATTIS till dottern! (kände på mig att det skulle bli en tjej hehe ;) Njut nu riktigt ordentligt av den första bebistiden!

2012-03-04 @ 21:58:58
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0