3/3

Fick kontakt med den tredje tjejen sim jag var och fikade med förut. Hon hade läst min profil redan innan fikat. Och jag märkte inget på henne då vi sågs. Och hon svarade på mitt meddelande att det inte var något jag behövde oroa mig för.

Känns så himla skönt! Ibland kan nog den här själv-stigmatiseringen ställa till det för en.

Idag har det varit fullt ös i magen. Igår hade jag lite som mensvärk hela dagen, mot svanken. Men det gav sig. Idag har jag bara känt lite. Imorgon kommer jag nog ha ont dock, mycket promenerande idag. Även om det var flera kortare sträckor.

Men så blir det när man har många ärenden som är bra att göra. Och nu känns det oerhört skönt att de är gjorda.

Ska städa lite mer sen tänkte jag sova. Blir en hyfsat lång dag imorgon med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0