Permission

En person från Norrtäljeanstalten ringde mig nyss då de fått tillbaka brev som var adresserade till mig. Jag har tidigare sagt att jag vill ha information om när han som smittade mig har permission.

De hade skickats till min förrförrförra adress. Och eftersändningen hade slutat gälla då det är över ett år sen. De kör inte igenom sina register som de flesta andra då. Tydligen hade han varit på permission i början av månaden, med två personer från Kriminalvården.

Om 4 år kommer han, om allt går bra för honom, att släppas villkorligt.

Funderar på att byta sjukhus då eftersom han annars kommer gå på samma...Vill aldrig mer se människan i hela mitt liv! Även om jag tror att det skulle upplevas som ett slag i ansiktet att jag har sambo, en frisk dotter och ett normalt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0