Trötthet utan dess like

Nu har jag kämpat sen jag kom hem.
Hjärnan är som bomull. Den har gått på semester nu. I alla fall tills på måndag.
Nåja, får se till att få igång den ett tag imorgon, annars blir det svårt att jobba.

Min träning har fallerat. I failed. Jag somnade i soffan igår och nu kommer jag inte hinna träna två gånger denna vecka. Fuck. Nya tag nästa vecka. Då är det mer struktur dessutom. Ordningsmänniskan i mig jublar!

Nu har jag gjort en massa bra saker idag så jag har gjort mig förtjänt av att sova i soffan lite. Annars kommer jag somna här vid datorn och vakna med snygga märken efter tangenterna i ansiktet. Och det vill vi inte. Inte jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Ameera

Bara bryta ihop å komma igen :D

2011-09-08 @ 21:04:19
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0