Törs man hoppas?

Jag har bara mått lite illa de senaste tre dagarna (idag och två dagar bakåt). All mat har stannat i magen.
Enligt nya beräkningar är jag i v12+1 idag, det kanske bidrar lite?
Jag kommer antagligen vara lite off denna vecka då jag har ett prov i slutet av veckan. Men något litet inlägg ska nog komma upp åtminstone. Och någon bild. Jag är för dålig på det där med bilder. Man vill ha bilder när man läser. Eller, jag vill det i alla fall. Vad säger ni? Lite mer bilder, är det en bra idé?
Jag tänkte gå och lägga mig då det är skola imorgon igen. Jag blir bortskämd med de dagar vi har. Imorgon ska jag dessutom jobba har jag tänkt. Och helst träna. Och sen tvätta. Och plugga också. Och varför har dygnet bara 24 timmar? 36 vore perfekt enligt mig. I alla fall när man har mycket att göra. J har sagt att han vill att ett dygn ska vara 48 timmar, åtminstonde nu då de jobbar som galningar. Igår kom han dock hem lite tidigare så vi fick äta middag tillsammans. (Jag åt pizza, men det var främst pizzasalladen jag ville åt. Har varit sugen på det i minst två veckor, kanske tre.) Och så kollade vi lite på en tv-serie ihop. Och sen fortsatte han att jobba hemifrån och jag roade mig med tv:n. Men vi fick äta middag tillsammans i alla fall. Vilket jag samma dag sa att jag saknade att göra.
Magen var lite bubblig igår (småillamående). Då jag låg i soffan så kom han och la huvudet emot magen och sa åt den att vara snäll mot mig. Och så smekte han magen (låter fel, men klappa låter också fel). Han är så gó!

Kommentarer
Postat av: Ameera

Hoppas verkligen du slipper må illa snart!

2011-09-05 @ 18:02:58
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0