Svar på kommentarer

Emma:
Håller tummarna du slipper mer nu gumman! Du har ändå klarat dig riktigt lindrigt, tappade 5 kg S och 10 kg med K i början pga av att jag mådde så illa. Så ses vi snart hoppas jag! Kul att läsa att allt går bra för dig/er kramar

Svar: Jo, jag vet att det var hyfsat lindigt men det försvann ändå 5 kg från mig också. Jag har inte vägt så lite på flera år och kläderna satt helt fel. Får se vad vågen säger den 22 september när jag ska dit igen :)
Jag hoppas att vi ses snart igen jag med :)

Carola: 
Mmm, folk har tyvärr svårt att hålla käft om sådana saker, trots att man ber dem... de vill så gärna visa att de var 'först' med att veta. Tragiskt.

Svar: Ja, det är väl det som är det irriterande. Jag hade dock inte sagt rakt ut att jag inte ville att det skulle sägas vidare men det tycker jag är normalt hyfs. Jag vet att man kan råka försäga sig (jag har gjort det en gång, och jag kom på mig själv direkt efteråt och har skämts för det sen). Men att säga det inför en grupp med människor. Hallå? Så gör man bara inte! Min vän var inte först med att veta heller. Dock hade jag velat att min vän var tyst så jag själv hade fått berätta då en i gruppen var fröken L, och henne ville jag verkligen berätta för face to face. Men så blev det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0