Men för i HELVETE!!!

Kom nyligen hem från min dejt med fröken L. Och det blev inte riktigt som jag hade trott.
Nej, en vän till mig som vet om min graviditet hade gladeligen berättat det för alla som ville höra då han träffade fröken L och ett annat gäng med unga HIV+. KUL!
Jag som hade längtat efter att berätta för henne. Så sabbar han det. Och berättar det för en massa annat folk!
Hade jag velat att de skulle veta nu så hade jag väl för fan sagt det till dem?
Jag kan förstå att man råkar försäga sig. Men att berätta för så många? Det gör man bara inte.
Det blir ett ordentligt snack efter jag haft min tenta. För jag vill göra det jävligt klart för honom att han inte berättar för en själ till förrän jag själv gör det. Gaaaah!!!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Mmm, folk har tyvärr svårt att hålla käft om sådana saker, trots att man ber dem... de vill så gärna visa att de var "först" med att veta. Tragiskt.

2011-09-07 @ 12:28:27
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: Ameera - vinn underkläder för 200kr

Ja du... det är som de säger: lita inte på någon, för den litar alltid på någon annan också.

2011-09-08 @ 09:39:24
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0