Luleå och tillbaka

Allt gick bra igår. Spännande men inte läskigt. Får ändå räkna med att det inte blir helt 100 när det är första gången man gör något. Men det kändes bra ändå. Och de jag pratade inför verkade nöjda :)

Och förhoppningsvis åker jag dit i december med. Jippi! Är trött som bara den. Förkylningen sitter fortfarande i men jag kämpar för att få bort den.
På torsdag ska jag till barnmorskan igen och ska även träffa en läkare då. Känns ju lagom skoj att bli undersökt. Men det är väl bra...

Nu blir det hem till J och sen sova. Jag är trött som en gnu.

Kommentarer
Postat av: Viola

sv: nja det var ett seminarium. Men jag hoppas att det inte gjorde något. Och jag håller med, vissa föreläsare är verkligen kassa!

2011-09-20 @ 21:45:25
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0