Ladda inför Luleå!

Imorgon bär det av norrut. Så långt norrut som jag ska har jag aldrig varit. Luleå, here I come!

För första gången ska jag stå inför en grupp och berätta min historia, ensam. Men jag tror att det kommer gå bra. Jag ska ha en liten lapp med stödord så jag inte tappar bort mig totalt eller glömmer berätta om något jag vill berätta.

Nu är det städning som står på schemat. Och lite senare kommer det lite folk hit, ska bli riktigt roligt! Och mamma kör mig till Arlanda imorgon, riktigt nice! Annars hade jag behövt gå upp vid 6-tiden. Och det är inte en okej tid på en söndag...

Kommentarer
Postat av: Viola Morina

svar: Tårtbottnar brukar jag klara galant, men FYLLNINGEN -icke. Den fick jag göra om TRE gånger! Fast jag skyller på kvaliteten på vissa coop furom-varor :P

2011-09-19 @ 21:25:16
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0