Konstiga drömmar

Jag har två gånger drömt att det blir en pojkbebis. Första gången var det dock som en uppblåsbar docka i bebisformat. Andra gången var det en normal bebis. Men med mina drömmar kan det lika gärna ha varit mitt kommande barns kusin som kommer vara jämnårig med vår bebis. Jag har dessutom haft dessa drömmar då jag haft feber, och jag brukar inte lita på feberdrömmar.
Jag kan säga att jag är galet nyfiken på att veta om det blir en tjej eller kille. Även fast det viktigaste ändå är att den lill* är frisk och mår bra. Det är ett barn vi ska få!
Vi lade oss när det gällde den lägenheten vi hittade. Den steg lite för mycket och för samma pris hade vi kunnat köpa en 10 kvm större lägenhet. Och vi står inte utan bostad även om vi säljer den lägenhet vi äger gemensamt. Vi har min lägenhet och här kan vi bo tills vi hittar den lägenhet vi vill bo i. Så jakten fortsätter!
13+5 idag och det känns att magen är annorlunda även om det inte syns så mycket. Men det kommer :)

Kommentarer
Postat av: Viola Morina

Oh jag älskar graviddrömmar! Skulle kunna skriva en mindre bok om alla jag haft genom åren (hehe) Och det har faktiskt stämt vad gäller könet bägge gångerna, första gången handlade alla drömmarna om pojkbarn och andra gången om flickbarn.

2011-09-16 @ 22:13:30
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0