En vinst!

Kommer ni ihåg att jag mailade Landstinget om en artikel de skrivit på sin hemsida?
(För visst berättade jag det?)

Hon som är ansvarig utgivare förklarade lite kring hur de tänkte och jag förstod hennes poäng. Hon förstod även min och skulle skriva om så att den inte uppfattades som att man inte kan ha någon tjänst inom vården om man skulle smittas (av HIV eller hepatit som exempel).

Däremot så skrev hon att utan den där uppfinningen så skulle en del arbetstagare/vårdgivare inte kunna utföra den uppgiften (ta prover från navelsträngen) om de då har en blodsmitta. Men hon skulle ändra så det blev tydligare :)

VINST!

Kommentarer
Postat av: micke

hej! har sökt efter din mail adress, men hittade ingen. har några frågor jag skulle vilja fråga dig privat :) så skickar detta mail så kan du väl höra av dig? står att mitt mail inte kommer att publiceras men du borde väl få den ändå?



Tacksam för svar.

2011-10-03 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0