Tiden bara rinner iväg

Det är fredag. Igen! Vart tog veckan vägen?
Jag jobbar och står i och orkar inte riktigt med bloggen just nu då det är så mycket annat som är på gång. Sälja och köpa lägenhet när marknaden är som den är...Det är inte det lättaste.

Börjar känna av lite moodswings med som stackars J har fått stå ut med. Ska lägga mig i soffan ett tag. Var länge sen. Skönt med en liten paus.

Jag finns kvar, men uppdateringen kommer vara lite sådär. Svårt att skriva om man inte har något att skriva om. Men det kommer. Så ha tålamod :) Och ha en superbra helg!

Kommentarer
Postat av: Orolig kille

Hej, vilken fin blogg. Jag sitter på min kammare i detta nu och mår bättre än jag gjort tidigare under veckan. Orsaken till detta är din blogg om hiv, jag testade mig nämligen i mitten av veckan och är nästintill säker på att jag blivit smittad. Vad jag förstår på dig går det ändå att leva ett helt okej liv vilket gör mig lite positiv. Väntar oroligt på mitt svar och hoppas in i det sista ändå även om jag i mångt och mycket försökt tänka i banorna att jag skall acceptera det. Glad blir jag av att läsa att det finns många som hjälper till och att man kan känna en viss gemenskap. Återigen tack för en fin blogg, om det visar sig att jag är smittad kanske du orkar prata lite mer med mig?



Tack för mig

2011-10-14 @ 19:40:35
Postat av: Viola Morina

Åh humörsvängningar är inte kul, hoppas det blir bättre :)

2011-10-14 @ 21:53:53
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Är också i vecka 19 :) Vilket datum har du BF? Har ni varit på Ultraljud ännu? Å jätte Grattis till bebis!!

Tycker din blogg är väldigt intressant mycket man inte vet om hiv.

2011-10-16 @ 13:32:02
URL: http://mammalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0