Svar till Nathalie

Kul att du hittat hit :)
Jag vill inte säga exakt BF datum då det avslöjar lite väl mycket om mig. Är inte så många i vårt land som har samma BF-datum och är lika gamla som jag och bor i samma stad. Men det verkar bli en marsbebis. Och sen har jag en räknare på sidan här så man ser lite, även om den inte är exakt eftersom jag inte har gjort RUL än. Men det ska vi göra denna vecka. Men det blir ingen bild på det, eftersom jag kommer visa den bilden på andra ställen.

Grattis själv! Så gissar på att du också är beräknad till att få en marsbebis?

Att många inte kan så mycket är det jag får kämpa mest med och tycker är jobbigast. Här har jag möjlighet att förändra, en liten bit i taget. Och du och alla andra som kollar in här är en del av det och hjälper mig att sprida kunskap. För det är ju aldrig fel att lära sig lite mer eller lite nytt, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ehh...jo det vinns rätt många i samma ålder med samma bf-datum i samma stad...

2011-10-17 @ 13:10:16
Postat av: Nathalie

Oj förlåt, tänkte inte på det.

Jo det ser ut att bli en mars bebis, men man vet ju aldrig om hon kommer tidigare eller så :), tack så mycket.



Nej jätte bra tycker jag. Förhoppningsvis kommer fler människor att lära sig mer om hiv, och att hiv är en sjukdom likasom alla andra sjukdommar. Självklart inget man vill ha, men ingen vill väll ha diabetes heller?!(kanske en dålig gämförelse) Hoppas folk slutar ha sånna fördommar/rädsla mot personer med hiv!



Tack för ditt svar :)

2011-10-19 @ 17:25:30
URL: http://mammalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0