Nu är hela familjen informerad

Nu vet alla i familjen om det lilla livet som bor min mage. Känns riktigt bra.
Men något som känns ännu bättre är att jag tror att den lill* försöker få min uppmärksamhet inifrån magen. Idag kändes det som om någon tog ett finger och petade på magen inifrån så att säga, lite snabbt. Och sen hände det igen, på nästan samma ställe.
Är i v16+0 idag så det kan absolut vara rörelser. Häftigt i så fall!
Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen men det har varit några kaosfyllda dagar denna vecka. Men det borde bli bättre under den vecka som kommer :)

Kommentarer
Postat av: Becan

Vad skönt att du skrev, började tro att något hade hänt med bebisen. :)

2011-10-02 @ 08:26:52
Postat av: Carola

Så häftigt när man börjar känna rörelser! Jag brukar likna de första rörelserna vid känslan i handen, om man håller den mot kinden och petar på kinden med tungan... så mysigt med bebis!



Du har, om du vill, en award att hämta i min blgg...

2011-10-02 @ 10:41:26
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: Viola

Oh så mysigt med de där så första rörelserna :)

2011-10-03 @ 23:18:42
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0