Mammajeans!

De jag köpte var dock lite mörkare :)
Mina låga jeans har gått sönder. Skickade dem till mamma idag för att se om det går att rädda dem. Om det inte går så har jag ett par till jag KAN använda, men jag vill helst inte det då jag inte tycker att de är snygga.
Lite kul är dock att de jeansen (som jag fick ta på mig idag), de har jag inte kunnat använda sen i början av gymnasiet...Vilket var typ fem år sedan!
De satt lite löst tyckte jag, men bara lite, lite. Så jag kör skärp nu och sen lär höfterna bli lite större. Och hellre pyttelite för stora än för små. Komfort är A och O numera :)
399 kr på H&M. Det överlever man också.
Hade behövt köpa ett par nya jeans i alla fall. Och dessa är helt klart billigare än de jag brukar köpa då bara Lee's jeans passar mig normalt annars.
Och ja, det var väl 10 år sedan (8 kanske) sen jag köpte jeans på H&M sist då jag har så långa ben så de inte passade. Men de är tydligen bättre nu på att ha lite längre modeller också.

Kommentarer
Postat av: Malin

Är nyfiken på om du har börjat få synlig mage än?! :)

2011-10-05 @ 21:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0