Lite dålig uppdatering

Men det finns en förklaring: Jag är på en konferens för unga som lever med HIV. Och jag har ingen dator med mig, därav den dåliga uppdateringen.
Till Johanna om den kommentar du skrev till föregående inlägg: Jag kan fortfarande blåsa upp min mage ännu mer, eller spänna ut den. Men så som det ser ut på bilden är normalläge där jag inte gör mig till det minsta :)
Idag har varit en fullspäckad dag och jag är helt slut. Imorgon blir det sovmorgon till åtta. Yay! Fullspäckad dag då med, men inte med samma informations-korvstoppning :)
Jag är tillbaka på söndag, så vi hörs då!

Kommentarer
Postat av: Beca

Hur berättade du för din pojkvän att du har hiv?

2011-10-10 @ 11:47:58
Postat av: Anonym

hej, skulle gärna vilja veta hur de är och leva med Hiv dagligen i stora drag,

skriver en uppgift i skolan och har ingen aning själv hur de är och leva med det, så undrar om du skulle kunna hjälpa mig,

riktigt tacksam och du kunde de och för svar!

2011-10-10 @ 16:31:52
Postat av: E

Hej, kom in på din blogg idag och har läst många av dina inlägg. Jag blir så himla rörd av allt du skriver. Du verkar vara en sån stark person och du visar verkligen att man kan leva med hiv, att det inte är en dödsdom. Jag har några frågor till dig om det är ok? Jag blev sexuellt utnyttjad när jag var liten.. Det har plågat mig många år och jag känner mig inte tillräcklig så istället för att tagit tag i mina problem har jag varit väldigt oansvarig. Har haft oskyddat samlag med olika killar. Tog modet till mig och sa att jag ville testa mig för hiv. Men svaret jag fick var att jag inte skulle oroa mig för hiv utan tex klamydia eftersom jag haft sex med svenska killar och killar som inte haft drogproblem Ringde både till std och ungdomsmottagningen... Får de "neka" en att ta ett test? Känner Att jag inte vill ringa tillbaka eftersom

de sa som de sa.. Bor längre ner i landet men ska till Stockholm om några veckor och undrar om du vet om man får testa sig på den snabb mottagningen som finns där fast man inte bor i Stockholm? Kram / E.

2011-10-10 @ 17:07:34
Postat av: Malin Sundin

Hej!



Jag är en Ma-No lärare som brukar följa din blogg. Då jag har sex och samlevnadsundervisning brukar jag prata en hel del

om Hiv och Aids. Min fråga till dig är: Får du mycket biverkningar av bromsmedicinerna eller har de blivit mycket bättre? För ett par är sedan verkade biverkningarna av medicinerna varit fruktansvära.



Mvh Malin

2011-10-10 @ 21:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0