Jävla skit

Ringde till mottagningen idag för att boka en tid för provtagning (tar några extra prover då man är gravid). Och fick veta att resultatet sen sist inte var så bra som man önskat. Helvetes jävla skit.
En kul sak dock: Jag har känt mer rörelser inifrån magen. Mest när jag sitter helt still. Gungar väl inte lika skönt då. Längtar tills vi får se vårt lilla mirakel (som på något vis blev till trots kondom och sen överlevde de mest kritiska veckorna) igen. Och vi får se den lill* om mindre än 3 veckor.

Kommentarer
Postat av: emma

Du är ju snart halvvägs,så hoppas att alla provsvar rättar till sig tiden är ju på din sida!

2011-10-05 @ 20:15:35
Postat av: Ajla

HejFelicia!

Jag läser din blogg varje dag och tycker du är en inspirerande och häftig människa! Jag följer din graviditet och är själv gravid (v. 13). Det var väl egentligen allt jag ville ha sagt och skicka en kram. Så kram!

2011-10-06 @ 10:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0