Bebiskläder

Idag gjorde vi det.
Handlade bebiskläder. Och de var så små!
Blev lite blandat: bodys, byxor, strumpor, mössor, en overall...Att köpa kläder till mig själv känns inte alls så som det här gjorde. Det här var MYCKET roligare!
Hämtade ut en gratis body från KappAhl, inte helt fel det heller. Ska hämta min babybox hos Babyproffsen nästa vecka, får se vad den innehåller för skoj.
När vi handlade idag så blev det saker i både storlek 50 och i 56 då de växer så fort. Då jag troligtvis kommer att göra ett snitt 2 veckor innan BF så borde inte bebisen vara jättestor, och kan i alla fall ha kläderna ett litet tag. Overallen tog jag i 56, för det gör ju inte extremt mycket om den skulle vara lite stor.
Får tvätta alla kläder sen innan bebisen kommer. Men känns inte värt att göra det nu då vi håller på och röjer inför stundande flytt. Ja, vår lägenhet är såld (men vi bor inte där just nu). Så nu ska vi bara hitta vår nya lägenhet. Men det kan bli så att vi bor här ett tag till, beroende på vad vi hittar och när de säljarna kan lämna över lägenheten.
Men nu har vi lite kläder, vagga och spjälsäng. Och det är ändå ett tag kvar tills bebisen kikar ut. Men det känns bra att ha kommit en bit på vägen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0