Stressa lagom

Jag har inte den tid jag vill till bloggen just nu, men så är det ibland.
Jag är borta från strax efter sju på morgonen och kommer hem runt sex-sju på kvällen. Och i allt flyttkaos och jobbsökande så hinns inte bloggen med. Men snart har vi flyttat, så då kommer bloggen igång igen.

Jag ser när jag får kommentarer men jag kan inte svara på kommentarer på dagtid för då skulle jag lika gärna kunna skrika ut "det är jag som är HIVBLOGGAREN". Så ta det lugnt om du vill ha svar på din kommentar. Oftast svarar jag inom ett dygn, ibland kan det ta lite längre tid än så.

Är det information du söker, om hur HIV smittar eller något annat, Googla. Ibland hamnar man i något av mina inlägg som finns längre bak. Men jag svarar mer än gärna på kommentarer och tycker att det är jättekul att få kommentarer.

Men att kommentera några timmar efter för att du vill ha svar på en viss fråga, det är inte mycket lönt för jag har ingen möjlighet att svara på dagtid. Nu har det inte hänt ofta men det bidrar till att det känns pressande att blogga, att jag måste gå in hela tiden trots att jag inte kan det. Blogga ska vara roligt, det är därför man gör det (i alla fall jag). Och just nu händer det så mycket annat så bloggen är inte prio ett. Och det tror jag att ni förstår, för ni hänger kvar trots mina dåliga uppdateringar.

Så; fortsätt kommentera men det kan ibland ta längre än ett dygn innan du får svar :) Är det riktigt bråttom, släng iväg ett mail till [email protected] för den kan jag kolla lättare, och svara snabbare ibland om man har tur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0