Something new

Det börjar bli en liten kula. Här är jag i v22 (21+3) och krabaten i magen har börjat sparka mer när jag sitter ner och tar det lugnt. När jag går eller står så vaggas väl h*n och sover :) Har även sett sparkarna utanpå magen, men än har J inte lyckats tajma in det så han får känna också.
Har hämtat ut min Babybox också. Gratis är gott, eller vad är det man brukar säga? :)
Ni får ursäkta min inaktivitet men energin är inte på topp just nu.
Är inte lika trött som i början av graviditeten, men ändå tröttare än vad jag var för inte så länge sen.
Knasiga kropp...

Kommentarer
Postat av: Axel

Hej,

Jag arbetar med ett projekt för Smittskyddsinstitutet / Hiv-Sverige, och skulle gärna ha kontakt med dig. Du är varmt välkommen att kontakta mig på min angivna adress.

Vänligen,

Axel

Pronto på uppdrag av Smittskyddsinstitutet / Hiv-Sverige

2011-11-14 @ 10:16:05
Postat av: Frida

Hej. Jag har läst din blogg och blev väldigt berörd av ditt liv. Jag studerar journalistik i Stockholm och håller just nu på med ett arbete om HIV, inför AIDS-dagen 1/12 2011. Jag undrar om du skulle vilja ställa upp i en intervju. Det är ett skolarbete så du behöver inte vara orolig för att det ska publiceras/visas.

Jag skulle hemskt gärna vilja komma i kontakt med dig. Du får gärna höra av dig till mig, antingen på mail, [email protected] eller direkt på min mobil, 070 40 60 972. Om du har tid att träffas så vore det det allra bästa. Tack på förhand och även grattis till din lilla bebis.



Mvh Frida Wickberg

2011-11-21 @ 10:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0