Men fy på mig!!!!

Att det har gått nästan en vecka sen senaste uppdateringen är ju katastrof.
Men jag förstår inte hur det kan ha gått så fort.
Dagarna svischar förbi. Det känns som att det var måndag igår.

Veckan har bestått av praktik, prat om eventuellt sommarjobb och planering.
Och dans har det blivit också. Snart blir det mer äventyr på schemat.

Hur hinner folk med att göra en massa saker jämt? Det känns som att jag bara går upp, jobbar, åker hem, handlar, lagar mat och sen somnar i soffan. Och nu vaknar jag och är pigg(!) klockan 6 på morgonen. Från att vara van att kunna ha sovmorgon i alla fall en dag av alla vardagarna. Men no more.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen så jag är redo för kvällens, nattens och morgondagens äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0