Hemma men är inte sjuk

Nej, det är så att min söta lilla katt är hos veterinären. Det är ingen fara med henne, bara rutingrej så jag är inte orolig :)
Så jag har varit hemma själv nu ett tag. Och det slår mig att det är så tyst. Inga tassar som hörs. Ingen som "pratar" med mig. Och ibland är hon ju ute, men då är dörren öppen och hon håller sig nära.
Men det är verkligen tyst. Och hon var så dåsig när jag gick från veterinären, lilla sötnosen. Men snart blir det bra. Får nog bära hem henne dock. Vi gick dit då det är nära till veterinären. Och lilla fröken tycker inte om att vara i buren. Så det blev sele och koppel istället. Och så bar jag henne ibland då hon kände för att lägga sig i gräset lite för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0