Fredag kväll!

Det är kväll. Det är fredag. J är bortrest över helgen.
Och jag ska träna i helgen.
Och göra skolarbete. Vilket jag påbörjat så smått redan.
Sen är jag sugen på choklad. Men jag har ingen hemma. Och jag tänker inte gå ut nu. Dessutom stängde matbutiken för någon minut sen. Jag får väl ta lite av mina andra favoritgrabbar, Ben & Jerry. Där får jag choklad i alla fall.
Nej, jag är inte gravid (vilket en del tror då man är chokladsugen). Däremot det andra, det där som är ett bevis på att man inte är gravid. Jajemän.
Men jag ska inte tråka ut er denna fredagskväll.
Däremot vill jag berätta att jag har sett slutversionen av artikeln och är supernöjd! Säger till så fort jag vet vilket nummer artikeln är med i.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: NM

Härlig blogg. Har ganska nyligen fått mitt hiv besked och håller som bäst på att smälta det och är glad att jag inte fick det för 15 år sedan då det var en "dödsdom". Jag ska göra det bästa av situationen när jag riktigt "förstått". Kramiz!

2011-05-26 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0