Föreläsning imorgon

Imorgon ska jag följa med en vän som ska föreläsa om HIV för en grupp människor. Ska bli riktigt kul, för de enda föreläsningar jag har varit på förut har varit från läkare och några andra till hiv-positiva och det här blir ju helt klart något annorlunda!
Jag hoppas att jag får den där känslan av "Jag vill också!". Det är lite pirrigt i magen men det ska bli kul. Sen ska det bli kul att träffa min vän igen, var ju ända sen i höstas.
Nu kallar tvättstugan. Men jag tror att J vill ha rena t-shirts när han kommer hit nästa gång :) Jo, han har den lyxen att de kläder han lämnar här blir tvättade. Däremot vågar jag inte låta honom tvätta mina kläder. Alla mina plagg som ska tvättas i 30, och sen sortera färgerna. Nej, han är bra på mycket min älskling, men tvätta är väl inte hans starkaste sida.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag förstår att det känns pirrigt med att du vill

"komma ut" men inte riktigt hur när och var (om jag har förstått dig rätt?). Hur ställer sig J till detta? Vill han att du håller det hemligt eller att du berättar?



Kram och tack för en bra blogg!

2011-05-13 @ 00:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0